EL PROJECTE CUEME A LA CLASSE DE 5è

Som els alumnes de 5è i us volem explicar el projecte que estem fent.

Es diu CUEME, que vol dir Cultura Emprenedora a l’Escola, es tracta de crear una cooperativa escolar per recaptar diners per a donar a una ONG.

La nostra cooperativa es diu Escola10, ja tenim els estatuts, els càrrecs, les fitxes dels socis i sòcies, el NIF i fins i tot, el logo!

Nosaltres hem pensat en crear una Galeria d’Art per donar conèixer els artistes i artesans del nostre poble.

Si hi ha algun pare, mare, germà/a gran, àvia, avi, tiet/a… que vulgui participar, digueu-nos-ho que estarem molt contents i contentes.

Els diners que recaptem els donarem al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins). Vam escollir aquesta ONG perquè la nostra classe ens vam centrar a estudiar l’ODS 14 sobre la vida submarina.

Us animem a participar, moltes gràcies!!