BIODANSA EN FAMÍLIA

Aquest curs hem començat a l’escola una extraescolar molt interessant: Biodansa en família. És una activitat pensada perquè hi participin pares i mares amb els seus fills i filles i està sent un èxit. Vam començar participant 4 famílies i ara ja som 6, i totes estem molt contentes!

La biodansa fa servir la música i el moviment per treballar les emocions, la creativitat, l’autoconeixement, el benestar… a través de diferents dinàmiques. Comencem la sessió amb una ronda i a mida que la mestra canvia la cançó ens dóna indicacions de quina dinàmica farem. Passem d’activar-nos a relaxar-nos i finalment tornar-nos a activar.

A les sessions hi ha certes indicacions que hem de respectar: anar sense sabates (portem mitjons antilliscants), respirar amb la boca oberta, no parlar, si no volem participar en alguna dinàmica et pots retirar… Hi ha cançons que les treballem individualment i d’altres que les fem en grup, ballem, saltem, ens fem massatges… També parlem de com ens fa sentir la sessió i de com ens ha anat des que ens vam trobar la sessió anterior.

Es treballen les emocions i la creativitat amb la música i el moviment

És un bon moment per conèixer la resta del grup, per conèixer-nos a nosaltres mateixes, per compartir, per gaudir… Una bona proposta per fer en família!