GRÀCIES ROSA! MOLTA FORÇA GERMANS TULLEUDA!

Avui hem rebut un correu electrònic que ens ha arribat al cor i que volem compartir amb vosaltres. Gràcies Rosa!

Bon dia,
el passat 8 de desembre vam participar a la Fira de l’Estany fent una exhibició de trial en bicicleta, convidats per l’Ajuntament del poble.
Us escric per fer-vos arribar una foto del moment que uns alumnes de la vostra escola entrevistaven el meu fill gran. He pensat que us podria fer il·lusió tenir-la. A nosaltres ens va agradar molt la iniciativa ja que així tots experimenten situacions que els ajuden a explicar-se i a relacionar-se entre ells. Felicitats per la iniciativa! I moltes gràcies per fer-nos-en partíceps.
Breument, en el nostre cas, és el segon any que venim a la Fira. Els pilots són en Guillem Tulleuda (10 anys) i en Jordi Tulleuda (12 anys). Formen part de l’escola de trial Level (www.level.cat).
En Jordi aquest any ha complert el seu somni de ser Campió del Món en la seva categoria, aleví. Amb molt esforç i dedicació. També és campió d’Espanya i campió de la Copa d’Espanya 2018.
Si voleu seguir-los, els trobareu a Instagram.
jordi_tulleuda
rosagarciav (de moment compartim instagram amb en Guillem).
Esperem seguir veient-nos a la Fira!
Cordialment,
Rosa Garcia