L’hort del menjador

Tornem a tenir hort!

L’empresa 7iTRIA ha incorporat un espai d’hort en el nostre centre. Inicialment, aquesta proposta educativa va adreçada a l’alumnat de 2n i 3r que podran fer diferents actuacions durant l’hora d’esbarjo del menjador guiats per les seves monitores.
Aquesta és una iniciativa de l’empresa per dotar de propostes educatives el temps lliure de la franja del migdia respectant sempre els grups de convivència estable.

Properament, AFA i escola col·laboraran per reobrir l’altre espai d’hort amb el que compta el nostre centre i iniciar seqüències didàctiques amb el nostre alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *