Servei de menjador – 7iTRIA

Vols dinar amb els teus amics i amigues de l’escola?

El projecte de menjador de l’escola està creat i dissenyat per afavorir l’autonomia i la relació social. Creem i generem ambients de benestar emocional.

Els infants dinen feliços i tranquils, en un espai obert, ampli, net i lluminós envoltats dels seus amics i amigues d’escola. Gaudeixen de la conversa, descobreixen nous sabors, nous aliments i textures, desenvolupant el sentit del gust i del bon menjar.

Entenem el nostre menjador com un espai complementari de l’entorn familiar. Els nens i nenes són el nostre centre de l’acció educativa. Són els protagonistes de totes les accions i treballem a través de l’autogestió del espais per tal d’afavorir aprenentatges positius de convivència i autonomia.
La nostra cuina s’omple de colors i menús atrevits i variats basats en la dieta mediterrània. Optem per cuina tradicional amb productes de proximitat, ecològics i frescos, seguint les recomanacions del Departament de Salut en quan a la freqüència i quantitats de menjar.

L’equip de migdia, format per monitores i cuinera, son qui acompanya durant l’estona de menjador el creixement dels infants de l’escola.

El Menjador que jo somio és el projecte de migdia que engloba la dinamització de patis i el moment de l’àpat que es concreta amb el Servim-nos, com a casa. Aquests projectes son un pas més en la gestió del temps de lleure de menjador basats en l’autogestió com a eina metodològica.