Comunitats

A partir del curs 2020-21 hem distribuït els diferents nivells educatius d’una manera diferent que ens ajuda a organitzar-nos millor en el centre i dona més sentit a moltes actuacions que fem.

Per una banda tenim la comunitat de Petits (sempre tindrem en compte que són “petits” i “petites”, per suposat) i la comunitat de Grans.

Aquestes comunitats inclouen els següents nivells:

Els i les mestres també s’organitzen internament per comunitats (i més ara que no ens podem reunir tots junts/es).

És molt beneficiós que a la comunitat de Petits hi hagi els i les alumnes de 1r per diferents motius. En primer lloc perquè l’alumnat de P5 i 1r està barrejat en diferents grups de convivència, també perquè comparteixen el mateix edifici i perquè podem aprofitar metodologies de treball d’Ed. Infantil per tal que els i les alumnes de 1r puguin fer una transició més fàcil a l’etapa de Primària.