Encara ens fa més il·lusió!

La diada de Sant Jordi és una jornada que ens fa molta il·lusió a l’escola per tot el que suposa: realitzar activitats literàries, reunir-nos per fer els jocs florals, donar importància a la literatura catalana, produccions d’arts plàstiques vinculades amb aquest centre d’interès, les col·laboracions amb les famílies, parlar de llegendes, dracs, castells i èpoques medievals, que els llibres prenguin encara més rellevància, regalar-nos roses, escoltar relats i contes… TOT AIXÒ PASSA A L’ESCOLA!!!  És fantàstic, oi?

Tot això ens encanta i els infants ho viuen amb passió, però encara ho viuran amb més intensitat veient la seva escola decorada d’aquesta manera.

MOLTES GRÀCIES a les famílies col·laboradores i a tots/es els i les que heu posat el vostre granet de sorra per tal que l’escola faci goig i els nens i nenes de La Serreta puguin viure una setmana màgica!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *