El servei de menjador també té noms propis

No hi ha centre escolar que pugui obviar la gran tasca educativa que es fa durant l’horari de menjador i la importància que tenen els professionals que la desenvolupen. Ho tenim clar tots i totes, però en ocasions va bé que algú t’ho recordi (ho dic per experiència pròpia!).

Els nens i nenes de La Serreta compten amb un equip de professionals admirables que cobreixen les seves necessitats alimentàries, relacionals, afectives, d’entreteniment… L’equip docent del centre estem molt contents amb la tasca que desenvolupen a l’escola i ens consta que també és extensiu aquest reconeixement per part de les famílies.

Us volem agrair la vostra dedicació i l’estima que hi poseu amb aquest petit “homenatge” que va adreçat a l’equip de monitoratge, de cuina i coordinació: GRÀCIES per estimar la vostra feina i als infants de La Serreta!

Aprofitem per enllaçar la REVISTA del tercer trimestre de l’empresa 7iTRIA.