Sant Jordi 2021

No va ser difícil entomar un Sant Jordi màgic i amb ganes de compartir experiències, creacions i passar-lo bé.

Les famílies ens van ajudar molt decorant l’escola i fent d’ella un castell genial amb roses, llibres, dracs, decoracions medievals… D’altres van voler venir a compartir relats, contes i literatura amb els i les infants de l’escola.

Durant el matí de la diada tots els grups van fer una activitat artística i una literària. A la tarda arribava el gran moment: “Els jocs florals”. Totes les creacions literàries que s’havien realitzat en les últimes dues setmanes es veurien reconegudes en aquests jocs on alguns/es alumnes sortirien a llegir i compartir la seva producció en nom del seu grup davant de tota l’escola.

Us deixem dos reculls que ens han semblat bonics i representatius per recordar aquest magnífic dia.

Per una banda el recull de totes les fotografies de la setmana i de la diada (cliqueu sobre la fotografia).

En segon lloc aquesta presentació amb les produccions que han representat a cada grup en els jocs florals (podeu ampliar-la en la part inferior dreta).

Esperem que gaudiu tant com nosaltres d’aquests moments!