SORTIDA DE 5è AL MNACTEC

El 4 de febrer, els/les alumnes de 5è vam anar, en una sortida de dia sencer, a Terrassa.

Vam poder conèixer el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya, més conegut com a MNACTEC.

El primer que vam fer va ser visitar la planta baixa del museu.

Allà vam trobar un planetari amb un vídeo molt interessant que explicava algunes curiositats dels planetes del Sistema Solar.

També vam poder entrar a una càpsula MIR, on vam veure totes les màquines i instruments de què disposen els astronautes a l’espai.

Després vam anar al parc de Sant Jordi, on vam dinar mentre esperàvem l’hora de fer els nostres tallers.

De tornada al Museu, vam fer dos tallers:

• El primer va ser sobre electricitat estàtica, on vam poder veure volar els nostres cabells.
  • El segon tractava sobre el magnetisme i els materials conductors o aïllants de l’electricitat. ç

Des de 5è us recomanem a tots i totes anar a visitar aquest museu tan interessant!

Autors/es: Alumnat de 5è