ENQUESTES DE VALORACIÓ SOBRE L’ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE

Benvolgudes famílies

En el marc del desplegament de la estratègia digital de centre (2022-2023) s’han portat a terme una sèrie d’actuacions en el centre encaminades a fer una diagnosi dels plantejaments respecte a la cultura digital a l’escola.

Aquestes actuacions han consistit en l’elaboració d’un qüestionari mitjançant la eina SELFIE desenvolupada per la unió Europea. Tant els mestres com els alumnes ja han contestat els qüestionaris. Per completar la diagnosi en el centre cal que ara les famílies també pogueu expressar la vostra opinió.

És per això que us demanem que contesteu al següent qüestionari. Algunes de les preguntes d’aquest qüestionari són obertes, és a dir que teniu un espai lliure per escriure les vostres opinions, però en d’altres cal que marqueu una puntuació.

El qüestionari estarà obert dels del dilluns 23 de maig fins al pròxim divendres 27 de maig. Moltes gràcies per la vostra participació.