DECORACIÓ HIVERN
Els infants de 1r i 2n de primària han preparat la decoració de l’hivern utilitzant la tècnica de pintura. La decoració la podreu veure al vestíbul de l’Escola.
DECORACIÓ HIVERN Llegeix més »
Els infants de 1r i 2n de primària han preparat la decoració de l’hivern utilitzant la tècnica de pintura. La decoració la podreu veure al vestíbul de l’Escola.
DECORACIÓ HIVERN Llegeix més »
Des de la nostra escola ens hem engrescat a participar al concurs organitzat per l’Agència de Residus de Catalunya “‘Apilo XII”. El programa té l’objectiu de fomentar el reciclatge d’un material força contaminant pel medi ambient com són les piles usades i transmetre uns valors en educació ambiental que ens permetin a tots plegats crear un món millor.
La setmana passada, l’alumnat de 6è ha estat treballant el Dia Mundial de l’Educació Ambiental, que se celebra el 26 de gener. Ho hem fet perquè volem conscienciar a la gent que hem de cuidar el planeta, també ens agradaria transmetre un missatge de consciència pel medi ambient. Com ja sabeu, durant el primer trimestre,
DIA MUNDIAL DE L’EDUCACIÓ AMBIENTAL Llegeix més »
Durant aquestes últimes setmanes hem tingut la visita d’en Rubén, un expert en explicar-nos contes. Ens ha agradat molt escoltar les seves anècdotes i veure’l tocar la guitarra. Ens ha donat diferents consells de com explicar contes i ho hem practicat dins l’aula. Entre tots i totes hem pogut aprendre a poder expressar-nos millor i
CONTACONTES A 2n!! Llegeix més »
Durant el mes de gener, l’alumnat de 6è hem rebut uns portàtils nous, millorant els Chromebook d’abans. Una de les millores que més ens ha agradat és la seva flexibilitat, ara els ordinadors els podem convertir en tauletes! Els ordinadors que ens han arribat també són Chromebook, però són individuals, tàctils, tenen un PEN amb
ESTRENEM CHROMEBOOKS! Llegeix més »
El dia 24 de gener es celebra el dia internacional de l’educació per posar en valor un dels drets fonamentals dels infants. Amb els nens i nenes de 4t hem estat parlant de la importància de poder tenir accés a l’educació per poder esdevenir persones amb més oportunitats, sense desigualtats, més tolerants…I en definitiva més felices.
CELEBREM EL “DIA MUNDIAL DE L’EDUCACIÓ” Llegeix més »