Notícies EMO

Benvinguts i benvingudes a les notícies EMO.

Aquí trobareu les activitats i dinàmiques que hem anat fent al llarg del curs relacionades amb el centre d’interès corresponent.

L’ELMER ARRIBA A EI3

Durant el mes d’abril hem continuat treballant la Inclusió i la Diversitat amb la frase «LES PERSONES SOM DIFERENTS, SI ENS AJUDEM JUNTES CREIXEM».  A EI-3 hem treballat el conte de L’ELMER, l’elefant més estimat pels més petits. I és que a la selva no hi ha cap altre com ell: les seves coloraines el […]

L’ELMER ARRIBA A EI3 Llegeix més »

CAFÈS EN CERCLE

El passat mes de març vam realitzar les primeres trobades de Cafès en cercle, una activitat relacionada amb el projecte de Cultura Emocional d’escola que tenia com a finalitat oferir un espai on famílies i equip educatiu, poguessin compartir eines i estratègies en l’acompanyament emocional dels nostres fills i filles i/o alumnat. També mostrar alguna

CAFÈS EN CERCLE Llegeix més »

2a JORNADA DE DIVERSITAT I INCLUSIÓ

Avui tota l’escola ha participat a la 2ª jornada de la Diversitat i Inclusió. Els infants han participat a diferents activitats i jocs on han descobert d’una manera lúdica i propera, diferents sistemes de comunicació (llenguatge de signes, pictogrames,…), han experimentat fent un circuit amb els ulls tapats i fent de guies i han dibuixat

2a JORNADA DE DIVERSITAT I INCLUSIÓ Llegeix més »

TREBALLEM LA FRUSTRACIÓ

Durant el mes de febrer, l’alumnat de 6è ha estat treballant com reconèixer la frustració i quines accions ens poden ajudar a pal·liar aquest sentiment no gaire agradable. A través de la dinàmica del semàfor els infants han pogut ser conscients de quines són les emocions que senten, com reaccionen individualment i quines són les

TREBALLEM LA FRUSTRACIÓ Llegeix més »

DANIELA PIRATA

Durant els mesos de desembre i gener, en les sessions de cultura emocional estem tractant el tema del gènere i la coeducació. Així, a educació infantil 5 hem escoltat el conte: “Daniela la pirata” i hem fet una conversa sobre què ens ha semblat la decisió del capità del vaixell envers la pirata Daniela. Han

DANIELA PIRATA Llegeix més »

LA MORT D’EN TIM

Durant el mes de novembre, l’alumnat de 1r hem estat reflexionant sobre la pèrdua i el dol. Per introduir el tema, hem llegit el conte de “La mort d’en Tim”, un conte que alterna dibuixos i preguntes molt senzilles. Aquestes preguntes, que podrien ser les que es fessin els infants, ens han ajudat a parlar

LA MORT D’EN TIM Llegeix més »

TREBALLEM L’AUTOESTIMA

Els infants de 5è us presentem la dinàmica que vam treballar la setmana passada a l’aula, el cercle restauratiu, per a poder conversar i compartir els nostres pensaments tots i totes juntes sobre l’autoconcepte i l’autoestima. Vam iniciar la sessió movent-nos per la classe al ritme de diverses cançons, per tal d’expressar-nos amb el cos

TREBALLEM L’AUTOESTIMA Llegeix més »

REFORCEM ELS VINCLES

Ja ha acabat setembre, un mes que ens ha portat a retrobar-nos amb les companyes i els companys de l’escola, a recordar vivències, compartir de nou estones de joc al pati, tornar a treballar juntes, conèixer noves mestres, companyes, monitores…i a continuar creixent i aprenent juntes, un curs més. A La Palmera donem especial rellevància

REFORCEM ELS VINCLES Llegeix més »

INTERPRETEM ELS CONFLICTES

L’alumnat de 5è de primària, durant el mes de maig i juny, ha preparat en grups de cinc una obra de teatre. La temàtica de totes elles està relacionada amb la gestió dels conflictes i com resoldre’ls. En les diferents obres han aparegut un agressor/a, una víctima i uns/es espectadors/es. L’objectiu d’aquesta activitat ha estat

INTERPRETEM ELS CONFLICTES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut