La setmana passada, l’alumnat de 6è ha estat treballant el Dia Mundial de l’Educació Ambiental, que se celebra el 26 de gener.
Ho hem fet perquè volem conscienciar a la gent que hem de cuidar el planeta, també ens agradaria transmetre un missatge de consciència pel medi ambient.
Com ja sabeu, durant el primer trimestre, vam participar en una iniciativa de l’ajuntament de Barcelona, que anava relacionada amb la unitat que estàvem treballant, del canvi climàtic.
Ens van proposar un repte: dissenyar un pòster per promoure una alimentació més sana i sostenible, i així ajudar al nostre món.
Hem estat cercant sobre el tema des de les diferents llengües, hem investigat la poetessa Jordan Sánchez, i hem escoltat un dels seus poemes en anglès que ens recorda que només hi ha una Terra i hem de protegir-la.
Com a cloenda del dia, 6è ha fet un mural amb l’objectiu que la gent cuidi del planeta, que la gent del món ens ajudin a reciclar el plàstic i evitar el canvi climàtic. Ens agradaria molt comptar amb tothom per a fer del nostre planeta, un món millor. D’aquesta manera, hem col·locat les nostres opinions en les diferents llengües que aprenem a l’escola per tal que el missatge arribi i l’entengui més gent.
Autors/es: Alumnat de 6è

