Avui la Comissió de Biblioteca ha organitzat una activitat molt especial que ha fet les delícies de tots els infants de 6è. Després de llegir a classe el clàssic de la literatura La volta al món en 80 dies, escrit pel gran autor Jules Verne, les mestres han preparat una divertida escape room inspirada en les aventures de Phileas Fogg.
Els infants s’han enfrontat a diferents proves molt emocionants: trobar, mitjançant pistes, algunes de les ciutats per on va passar Phileas Fogg; calcular l’hora en diferents llocs del món per descobrir codis i relacionar diferents animals amb els continents on viuen. Finalment, després de superar totes les proves, combinant els diferents codis obtinguts, han aconseguit obrir una maleta misteriosa i desxifrar un codi secret!
L’activitat no només ha estat molt divertida, sinó també educativa, ja que ha permès als infants aprofundir en la geografia i la literatura de forma lúdica. Sens dubte, una experiència inoblidable que ha deixat a tothom amb ganes de noves aventures!
