TOT 3r HEM ANAT A LES COVES DEL TOLL

Hola famílies,

Hem anat a les Coves del Toll de Moià el dimarts 17 de maig i ens vam repartir amb 2 grups per fer dues activitats de la prehistòria:

  1. Ensenyar-nos la cova: Hi havia diferents espais, feia fred i unes pedres que tenien forma d’elefant. Ens van explicar com vivien i la Manal va trobar un fòssil dins la cova.
  2. Poblats del Neolític: Ens van explicar l’evolució dels humans i els Homo Sapiens. Vam fer un brunzidor que és una fusta llimada amb una pedra i lligada amb una corda. Servia per comunicar-se i per espantar els animals.

Hem après moltes coses interessants de la prehistòria. Quan vam acabar, vam agafar l’autobús i vam anar a un parc de Moià a dinar. Després vam jugar al parc i vam escalar.

Tot tercer ens ho vam passar molt bé i aquí acabem el nostre article de 3r C.

Gràcies per llegir-ho i aquí us deixem les fotos.

Nens i nenes de 3r C – Daniel Caverzaschi

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut