COLÒNIES!!

Els passats 2 i 3 de maig l’alumnat d’educació infantil, 2n i 4t de primària vam anar de colònies a Can Foix, una antiga masia amb gran extensió ubicada a Cubelles.

El primer dia va començar a la platja de Vilanova i la Geltrú. Fins i tot ens vam poder mullar els peus! Després vam visitar el port i la llotja. Quants peixos!

Un cop ja a la casa, vam fer jocs i activitats i, després de sopar, vam conèixer el Quim, que buscava la Capitana Pirata.

Llanternes en mà, vam anar cap a dormir! Que emocionant que és passar una nit fora de casa!

Dimarts, després de treure’ns les lleganyes i d’un bon esmorzar, vam seguir fent activitats a la casa i vam poder veure i tocar animals marins. I de sobte…va aparèixer la Capitana Pirata i ens va donar el mapa del tresor!! Quina emoció!

Després de dinar i abans de marxar ja cap a l’escola, vam trobar el tresor pirata: collarets per tothom!

Quines ganes de poder repetir l’experiència!