COLÒNIES A MOIÀ

Els alumnes de 5è, 3r i 1r vam anar els dies 8 i 9 d’abril a Can Vilalta, a Moià, a passar una nit. Per començar, vam fer unes quantes activitats. L’activitat número 1 va ser sobre les constel·lacions, on vam fer un mapa estel·lar… Llegeix més»

JORNADES CULTURALS

Benvolgudes famílies,

Per tal d’acomiadar bé el segon trimestre, durant la passada setmana, des del dimecres 24 de març fins al divendres 26 vam celebrar les Jornades Culturals. Tot l’alumnat de l’escola va realitzar activitats molt especials amb les quals vam aprendre molt: danses, representacions teatrals, concerts, entre d’altres. Amb tot això, us deixem el següent enllaç per poder veure les fotos.

Clica sobre la imatge

Teatre musical

TEATRE MUSICAL A CICLE INICIAL

• Les nenes i els nens de cicle inicial han fet unes petites obres de teatre musical aquests dies a les jornades culturals: Aquí us deixem enllaçats els links de primer i segon perquè els visioneu.

Hem treballat , llengua, música, plàstica amb… Llegeix més»

ELS PLÀSTICS

Durant les darreres setmanes hem estat treballant a tots els cicles la importància de reduir el consum de plàstic. Hem dut a terme diferents activitats per tal de conscienciar-nos sobre el mal que fa el seu ús al nostre Planeta.

Fem Judo

La setmana passada els alumnes de 1r vam anar a fer Judo a l’Esport 7. Va ser un matí molt profitós on vam aprendre jocs nous, la salutació i l’origen del Judo. Ens ho vam passar molt bé.

Per poder visualitzar les imatges, cliqueu a la foto.