Robòtica a 6è

El dia 3 de maig vam fer robòtica a l’escola. Va venir en Jaume, antic mestre de l’escola, i l’Anna que és la mestra de cinquè A. Ja que ells saben molt d’informàtica. Van arribar a la classe i en Jaume es va presentar. I ens va explicar el què faríem.

Ens vam posar en parelles per treballar. Ens van repartir unes caixes amb peces de lego que havíem de construir mirant les instruccions del portàtil, per acabar construint un robot.

Una vegada construït vam anar fent reptes, sis en total. Hi havien diferents reptes, com anar cap endavant, enrere, posar sons, canviar de color…

Després quan vam acabar tots els reptes, el Jaume ens va fer un repte extrem que tots i totes vam superar amb èxit.

Al acabar els sis reptes vam guardar els robots sense desmuntar-los perquè ens faltava fer una altra sessió. Després de la segona sessió si que vam desmuntar-los i els vam guardar a la seva caixa corresponent, amb molt de compte de no perdre’n cap peça.

Us deixem les fotos on ens hi podreu veure.