Teatre Kursaal

El passat 5 d’octubre els nens i nenes de 6è i 5è i també companyes/es d’altres escoles vam anar al Teatre Kursaal per veure un espectacle del Pony Pisador. L’entrada era com la d’un palau i seguidament vam anar al lloc on es faria el teatre que era un semicercle. Cadascú es va acomodar de manera que tots poguéssim veure l’espectacle bé.

Després, van sortir cinc músics cadascú amb un instrument diferent i van començar a tocar-los. De cop i volta van tancar les llums i van posar llums de colors adaptades a totes les cançons que cantaven. Quan tot es va acabar, vam tornar a l’escola.

Per acabar, nosaltres ens ho vam passar molt bé perquè l’espectacle era molt divertit i addictiu, però hi havia gent que no li va agradar tant.