Excursió a la Séquia

El dia 11 d’octubre es va organitzar una excursió pels alumnes de cicle superior. Vam agafar un autobús fins a Santpedor i vam començar a caminar per l’últim tram de la Séquia fins a arribar al parc de l’Agulla. Durant el camí vam poder gaudir del paisatge i de tots els companys/es.

Després vam dinar, vam poder anar a jugar una mica al gronxador i els nens i les nenes també vam jugar a futbol.

Finalment, ens va venir a buscar l’autobús i vam tornar a l’escola. Ens vam divertir molt, però ens vam cansar una mica.

Per poder veure les fotografies, cliqueu aquí.