JA SOM ESCOLA VERDA!!!!

El passat dissabte 28 de novembre al Cosmocaixa de Barcelona es va fer entrega del distintiu que acredita l’Escola La Font com a Ecola Verda! Aquest distintiu simbòlic significa el reconeixement a la tasca que fem des de la comunitat educativa del centre per vetllar per l’estalvi d’energia, la disminució i correcta selecció dels residus i el respecte pel Medi ambient. Evidentment tota la feina no està feta i cal que entre tots intentem ser encara molt més respectuosos amb el nostre entorn.

Per celebrar aquest reconeixement, durant el segon trimestre farem una festa a l’escola on estareu tots convidats. Ja us explicarem més detalls a mesura que s’apropi la data.

Us deixem la fotografia del moment en què es feia entrega del distintiu a la Cap d’estudis de l’escola, la Mercè Torres, i als alumnes i les seves famílies, representats per la família Barceló Martínez.

Moltes felicitats a tots i endavant amb la feina ben feta!!!

ESCOLES VERDES 2015 036.redimensionada