El Tió ha arribat a Infantil

El passat dilluns 14, els nens i nenes d’Educació Infantil van rebre una carta molt especial…

Benvolguts alumnes,

Sóc el Tió de Nadal. Fins ara vivia al bosc amb tots els altres arbres; però amb l’arribada del Nadal, m’he tornat màgic!

Ara tinc ganes de viatjar i compartir coses amb tots els nens i nenes, i m’han parlat tant bé de la vostra escola que he pensat en quedar-m’hi un temps. Què us sembla bé?

Jo necessito poca cosa, només una mica de pela de mandarina i una manta per no passar fred. Espero que em cuideu bé i juguem junts.

Salutacions,

EL TIÓ DE NADAL

PD: Com que sóc molt tímid, m’he amagat al pati.

Així va ser com els nens i nenes d’educació infantil de l’escola La Font van trobar el tió de Nadal.