MEDIAMBIENTALITZA’T! PROJECTE DEL CURS

Ja sabeu que durant tot el curs, a partir d’un tema, tots els alumnes treballen a les aules aspectes adequats als seus nivells per posar-los en comú a l’exposició que des d’aquí volem compartir amb la nostra comunitat educativa. Sentim que la Covid no ens permeti celebrar la festa de la primavera amb vosaltres, però arribaran temps millors i ho tornarem a fer.

Aquest any el nostre projecte monogràfic rep el nom MEDIAMBIENTALITZA’T.

Hem volgut treballar a les aules que el respecte i la consciència pel medi ambient comença de ben a prop i ha de créixer a nivell mundial.

Al Jujol posem a l’abast dels infants aquesta mirada de respecte i positivisme cap a la millora del nostre planeta, però també tenim en compte els errors que encara seguim fent els humans i algunes industries, tot trobant solucions i llençant propostes de canvi. Les tres R, els residus, les energies renovables, les industries alimentaris… han estat alguns dels temes treballats. Un munt de conceptes que hem de tenir presents per valorar el nostre planeta.

Les diferents propostes que ara veureu han estat pensades i dissenyades per l’equip de mestres i elaborada integrament pels nens i nenes de l’escola.

MEDIAMBIENTALITZEU-VOS!!!

El futur que deixem està a les nostres mans!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *