CONFINATS

Ja fa més d’un mes que els nens i nenes i les mestres de l’Isidre Martí estem confinats a casa nostra.

Ens trobem a faltar. Trobem a faltar compartir l’espai de joc, abraçar-nos, riure junts, experimentar, cantar, llegir, ballar, escriure….

Però amb l’equip de mestres d’educació infantil  hem trobat la  manera de continuar en contacte i compartir els nostres jocs, riures, experiments, cançons, lectures, balls, lletres i paraules…

Les mestres ens proposen un parell de reptes setmanals. Els fem en família. Després els compartim i així tots ens podem veure realitzant-los.

I ara volem que tots els nens i nenes de l’escola també puguin veure els nostres reptes.

Mireu en el primer repte ens vam enviar un vídeo per saludar-nos des de la distància i explicar-nos que estem fent a casa aquests dies:

Clickeu sobre la imatge per veure els vídeos:

llavis

 

 

Consell d’infants d’Esplugues

Ahir vam iniciar el procés participatiu del Consell d’infants d’enguany.

El Cristian, el monitor de l’Ajuntament, va venir a explicar-nos en què consistiria aquest procés -on hi participen tots els nens i nenes de 5è d’Esplugues- i vam triar els REPRESENTANTS del nostre grup (que seran els encarregats d’anar a les sessions plenàries de l’Ajuntament per traslladar les nostres idees i escoltar les de les altres escoles). Per fer-ho vam presentar les candidatures, vam fer una votació i ja tenim REPRESENTANTS: La Martina i l’Aníbal + L’Eva i el Pablo (substituts).

 

Visitem els gegants d’Esplugues!

Els nens i les nenes de Cicle Inicial hem anat a l’Ajuntament d’Esplugues per veure els gegants! Hem vist a la Marta, a en Mateu, a la Josefina, a la Caterina i…. també al més petit de tots!

Però… en Quim, el cavall del Mateu, no hi era!! Quin greu!!

Ens ha encantat! 🙂

ACTIVITATS 2n TRIMESTRE CICLE INICIAL

Aquest trimestre hem realitzat un munt d’activitats.
Clickeu sobre els links per veure’n les fotos
Treballem amb taules de llum
https://photos.app.goo.gl/CEJBsE5Qx1rW189KA
Aprenem jugant
https://photos.app.goo.gl/qDXfpXxKd83SsP988
Geometria
https://photos.app.goo.gl/rBbu2jgPuaWQEVBH8
Numeració
https://photos.app.goo.gl/FgRioTx5GB6yKGzU8
Ambients
https://photos.app.goo.gl/hhTpJfDeKPp5A53cA
Dijous gras al Parc dels Torrents
https://photos.app.goo.gl/bQfcTmknXKoHpNNt8
Carnestoltes 2019
https://photos.app.goo.gl/rtGjS2N5TAY6WyEK6
Treballant amb les BEE-BOOTS
https://photos.app.goo.gl/QpFVkvCKdWX2o7bq6
Bibliopati
https://photos.app.goo.gl/NFaKnCbobuB7S97M8
 

Taller “Del fang a la rajola”

Divendres passat els alumnes de 4t van visitar l’antiga fàbrica Pujol i Bausis on els van explicar el procés per fer les rajoles (extreure el fang, treballar-lo, donar-li forma, coure les peces i pintar-les).
Posteriorment van fer un taller que consistia en pintar una rajola amb… Llegeix més»

EXPRESSIONS ORALS al Cicle Inicial

Els nens i nenes del Cicle Inicial viatgen molt, tenen mascotes, germans petits i un munt de coses per explicar-nos.

Mireu tot el que ens han explicat:

La Nora B. ens ha explicat cosetes sobre la seva germana petita, i com és cuidar d’un nadó  a casa.

https://photos.app.goo.gl/8mj1qufm7CvBbNzB8

La Blanca ens ha parlat de les seves tortugues

https://photos.app.goo.gl/XEoAYWswBVJwYKui6

El Nico té un gatet que es van trobar al carrer

https://photos.app.goo.gl/DvGPkvky4VYZPC1N8

En Yeray ens va parlar de futbol

https://photos.app.goo.gl/XWSybU25AwS39gY88

La Nora O. ens va explicar coses sobre el refugi antiaeri de Sant Just

https://photos.app.goo.gl/Uf7bVKSEk9G5YuFXA

La Maria R. cuida molt bé del seu conillet

https://photos.app.goo.gl/iBVCd7gMBRx5isWe9

En Luka ens ha explicat coses molt interessants sobre els dinosaures

https://photos.app.goo.gl/3xqMv1DyBDCfxCnF6

La Shanna ens ensenya a fer un pa de pessic boníssim

https://photos.app.goo.gl/mxfFT8SbCBcV4YrP8

La Laura R ens va explicar com es fa el pollastre arrebossat

https://photos.app.goo.gl/8MZ28bnzYUwWsguq8

En Leo sap moltes coses sobre el sistema solar

https://photos.app.goo.gl/5MPm64hBTFcxUdnf7

L’Erik V. ens ha parlat dels ANGRY BIRDS

https://photos.app.goo.gl/gVKuc7xegzkeWvv28

 

L’Erik E. ens va explicar el seu cap de setmana a Madrid

https://photos.app.goo.gl/jrZ9u26Wd1Pkay6i7

La Yaiza ens va explicar les seves aventures al càmping

https://photos.app.goo.gl/GdQ11FhJxiYYgEeu9

La Noa M. és un dimoniet de la colla dels Boiets

https://photos.app.goo.gl/2JZZHab7juHt91148

La Paula ens va fer un experiment molt interessant

https://photos.app.goo.gl/FHXXyAbXdK14xb1d7

L’Eva està preocupada pel medi ambient i ens va explicar com hem de cuidar la Terra

https://photos.app.goo.gl/t4AdJ41N43SGBz9w5

L‘Izan va viatjar a Fuerteventura

https://photos.app.goo.gl/uz4hYzbAmHtLQ3oB6

L’Eric H. ens va explicar el viatge que va fer a Hawai

https://photos.app.goo.gl/st1RB1XaDSwAUPZZ6

La Marta ens ha explicat tot el que sap sobre l’alimentació sana.

https://photos.app.goo.gl/nBcyk2DNFUJJwYGu7

El Fran ens va parlar de taurons.

https://photos.app.goo.gl/kb3LTgZPWpJL89EB6

En Pau va viatjar a Holanda i així ens ho explica.

https://photos.app.goo.gl/eFwPbsXKCCNREgvU6

En Juan va viatjar a Londres.

https://photos.app.goo.gl/q54TQQ5S3C5cjvgq8

La Júlia ens ha explicat tot el que sap sobre els sentiments i les emocions

https://photos.app.goo.gl/DF13hJQHDSpU5B6SA

 

I per acabar, aquí teniu les últimes expressions d’aquest curs

https://photos.app.goo.gl/atbXQsU1gQfrSajG7