GIRONELLA AMB UNA MIRADA D’INFANT

Podem dibuixar per mostrar el que veiem, per mostrar qui som, com ens sentim, com pensem o de quina manera observem la realitat que ens envolta…I sempre ho fem a partir de les dades que ens transmeten els sentits que, combinats, ens informen del món exterior. A fi de entendre com ho fan, intentarem potenciar-los per separat, amb la pràctica d’exercicis específics dissenyats per continuar aprenent a dibuixar.Els alumnes de primària de l’escola de Gironella dibuixen racons bonics de la vila,Gironella amb una mirada d’infant.