Final del Certamen de Lectura en veu alta

Un any més una companya de l’escola, l’Elna Rotgés de 5è, s’ha classificat per la gran final del Certamen nacional infantil i juvenil de Lectura en veu alta que organitza la Fundació Enciclopèdia catalana juntament amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Aquest… Llegeix més»

EXCURSIÓ A LA FÀBRICA DE IOGURTS DE LA FAGEDA

Aquesta setmana Educació Infantil hem anat d’excursió a la fàbrica de iogurts de la Fageda.

Vam visitar la granja amb les vaques lleteres i vedells. Un guia ens va explicar com ho feien per munyir les vaques i ho vam poder veure. Vam tocar els vedells i després vam veure el procés de producció dels iogurts.

Al final cadascú va poder triar un iogurt o un flam i ens el vam menjar.

El Consell d’infants a La Patum Room scape !

El dimecres 15 de maig els alumnes de Cicle Superior que formen part del Consell d’infants municipal es van desplaçar fins a Berga per realitzar el Room scape de la La Patum. Amb aquesta sortida els alumnes del Consell d’Infants volien agafar idees i veure… Llegeix més»