ELS AVIS DE LA RESIDÈNCIA ENS VISITEN A L’ESCOLA

El Quintí, la Rosita, la Mercè, la Tresa i la Brígida, entre altres, aquest matí han vingut de visita a la nostra escola. Hem estat molt contents de poder-los ensenyar els nous espais, i com que alguns d’ells ja havien estudiat aquí, els ha agradat moltíssim i fins i tot s’han emocionat!

Aquesta activitat està integrada dins el projecte intergeneracional que porten a terme els alumnes de 4t, però al fer un tomb per tot l’edifici, la resta de companys també han pogut gaudir de la seva companyia i alguns dels seus consells i comentaris.

Com que alguns venien en cadira de rodes, hem aprofitat per estrenar l’ascensor, que funciona de meravella!

Us deixem amb un recull d’imatges del què ha donat de sí aquesta matinal.

1. Fundació Residència Sant Roc

Moltissimes gràcies per la invitació. Venir a l’escola ha estat molt enriquidor i hem pogut aprendre moltes coses noves i també veure com han canviat les aules! Per nosaltres moure’ns a vegades és feixuc, però la vostra energia ho fa tot molt més fàcil. Seguiu així!