EL PODER DE LES CONSTRUCCIONS

L’art de la construcció, es treballa de ben petits. Construir torres amb peces de fusta i després enderrocar-les, pedres planes, caixes…Però  un material específic en són els LEGOS, on per construir-lo han de seguir unes instruccions, que una vegada l’han construït poden desenvolupar un joc simbòlic i a partir d’aquí escenificar diferents situacions però, perquè no fer construccions reals i que sigui útils pels alumnes? Doncs… Aquí ho teniu!  Els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’escola han muntat el mobles que els serviran per guardar la seva jaqueta i material que necessitin a l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *