Cooperativa “Fem pinya” a 5è

Com ja va sent habitual els últims cursos, enguany els alumnes de 5è participem en el programa CUEME gestionat per la Diputació de Barcelona. L’objectiu del programa és crear una cooperativa de consum amb els alumnes per poder participar en el Mercat de les Cooperatives a final de curs.

De moment hem vist els diferents tipus d’empresa i ens hem constitut com a cooperativa; hem escollit el nom i ara estem elaborant la nostra imatge corporativa. Per això hem demanat ajuda a una mare de la classe, l’Antònia Caselles que és professora de Belles Arts, perquè ens ajudés en el procés. Va ser molt interessant! Gràcies Antònia!

Quan tinguem el resultat ja us l’ensenyarem.