Constitució Consell Infants Municipal

El passat dia 30 d’octubre a l’Església Vella de Gironella es va constituir el Consell d’Infants Municipal per aquest curs 2018-19. En aquest consell hi som representats els alumnes de Cicle Superior de les 3 escoles del poble. Aquestes trobades dels infants amb els representats municipals han de servir per elaborar un projecte d’intervenció al poble a partir de les necessitats que detectin els nostres infants i joves. En aquesta línia, el Consell d’Infants del curs passat va acordar fer una millora en la zona de jocs de la Plaça de l’Estació que molt aviat veurà la llum.

Els representants de la nostra escola són:

• De 6è: Martí Puig Morales i Elisa Serra Triviño
  • De 5è: Berta Boix Noguera i Martí Macià Barra.

Desitgem molts encerts al nou Consell Municipal d’Infants!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *