PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2019-2020

S’acosten les dates de preinscripció per al proper curs escolar 2019-2020 a les Escoles d’Educació Infantil i Primària que enguany seran del 29 de març al 9 d’abril.

Si teniu fills/es nascuts el 2016 ó en altres edats d’escolarització i esteu interessats a preinscriure’ls a la nostra escola, us convidem a la Reunió informativa i Jornada de portes obertes 2019:

• Funcionament general del centre.
  • Preinscripció 2019-2020.
  • Activitats organitzades per l’AMPA.
  • Horari d’atenció portes obertes.
  • Altres informacions que siguin del vostre interès.

A continuació farem una visita a les instal·lacions del centre (les famílies que tingueu els fills/es fent P2 a la llar d’infants “Coloraines”, els podeu deixar a la llar mentre fem la xerrada i després anar-los a buscar per fer la visita).

Us esperem el proper dilluns, 11 de març, a les 16h. a l’aula del rebedor de l’escola.

Equip directiu

DOSSIER INFORMATIU PREINSCRIPCIÓ 2019-2020