CS TEATRE EN ANGLÈS – FARAONS – MUSEU DEL CINEMA

El dia 11 /03/19 els/les alumnes de CS van anar al teatre. L’obra era en anglès i es titulava “Frankenstein”.

És la historia d’un doctor. Té un laboratori on, amb l’ajuda del seu assistent, vol  donar vida a un monstre  fet de trossos de persones mortes.

Els/les alumnes s’ho van passar bé i, alguns d’ells, van poder  sortir a l’escenari  i formar part  de la representació.

Al matí els nens i nenes de 5è havien vist l’exposició “Faraons” al  Caixaforum. Una  visita espectacular i que va ajudar a entendre i admirar, encara més, la cultura egípcia.

Els i les alumnes de 6è van estar realitzant un taller de Trucs i trucatges al Museu del Cinema. Van aprendre els trucs més antics del cinema i els van poder posar en pràctica tot gravant un curtmetratge. Va ser una activitat molt divertida i interessant i van poder descobrir una mica de la història del cinema.