CIRCULAR 13: SANT JORDI – FIRES DE LLIBRES

Benvolgudes famílies,

El proper dimarts 23 d’abril al matí, diada de Sant Jordi, farem dues fires ja tradicionals a l’escola:

• Els nens i nenes d’educació infantil celebraran la IX Fira del conte. Durant els propers dies el/la vostre/a fill/a ha de portar a l’escola el seu conte preferit.
  • Els i les alumnes de primària celebraran la XIII Fira de l’intercanvi de llibres. Han de portar llibres de lectura per intercanviar temporalment, durant uns dies, amb els seus companys de cicle.

Per això us demanem que com a màxim fins divendres 12/04/19 els/les vostres fills/es portin un conte/llibre de lectura adequat a la seva edat, que estigui en bon estat i que els agradi (Ed. Infantil amb l’etiqueta que els donaran els/les mestres omplerta i enganxada.).

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Equip directiu