Nota informativa 5: Jurat Jocs Florals Sant Jordi

Benvolgudes famílies,

S’apropa Sant Jordi i aquest curs, com els anteriors, entre d’altres activitats, i per tal d’emfatitzar l’aspecte literari d’aquesta diada, organitzem també uns Jocs Florals per a tots els i les alumnes de Primària de l’escola.

Per tal de formalitzar l’acte dels Jocs Florals i concedir-li la rellevància que es mereix, hem considerat que el jurat que valori les produccions literàries ha d’estar format per una representació de tota la comunitat educativa: famílies, AMPA, Ajuntament i mestres. Per això us proposem que, si us interessa i teniu disponibilitat el dia 23 d’abril al matí (entre les 9 i les 11h.), us animem a formar part d’aquest jurat.

Tingueu en compte també que el divendres 5 d’abril a les 16.30h caldrà reunir-nos per repartir els escrits i el dijous 11 d’abril a la mateixa hora per triar els/les guanyadors/es. Si hi esteu interessats/des, contesteu a aquest mateix correu.

Entre tots/es els que us apunteu, el dimecres dia 27 de març a les 16.30h farem un sorteig per escollir-ne 3.

Els treballs presentats s’estan fent a l’escola i cada alumne signa el seu amb un pseudònim. Aquest curs treballem la poesia i la temàtica és la vellesa i/o els avis i àvies.

Per endavant, us donem les gràcies per la vostra participació.

Atentament,

Equip Directiu