CS SORTIDA A LA SAGRADA FAMÍLIA

El passat divendres 22 de febrer, tot l’alumnat de cicle superior vam anar d’excursió a Barcelona per a visitar i conèixer la Sagrada Família. Des de l’àrea artística de plàstica estem descobrint Gaudí i la seva obra. Prèviament a la sortida ja sabíem moltes coses sobre l’artista i d’aquest edifici tan espectacular, pel que teníem moltes ganes de veure-ho en persona.

Un cop vam arribar al temple, ens vam dividir en tres grups per descobrir la basílica i tots els seus detalls, interiors i exteriors: el vitralls càlids i freds, les llums, les façanes, les escultures, les escenes representades, les columnes, el tipus de material emprat…  La visita ens va passar volant, ens vam quedar amb ganes de més! Pel que seguidament vam continuar voltant i també vam visitar el museu.

Abans de tornar cap a casa, vam fer un dibuix al natural de la Sagrada Família. No va ser gens fàcils, doncs té tants i tants detalls…

Vam aprendre moltes coses i ens ho vam passar genial. Ara hi hem de tornar amb les famílies i explicar-los tot el que sabem.

Alumnes de CS