Nota informativa 4: Representació llegenda de St. Jordi

Benvolgudes famílies d’Educació Infantil,

Dilluns 23 d’abril al matí, diada de Sant Jordi, ens agradaria disposar de la col·laboració d’alguns/es pares i mares ja sigui a nivell individual o en grup amb ganes de passar una estona a l’escola representant la llegenda de Sant Jordi als/les vostres fills/es de P3, P4 i P5 a partir de les 11h. (les mestres tenen textos i disfresses disponibles i us poden orientar si ho necessiteu).

Podeu contestar al correu de l’escola, comunicar-ho via agenda o directament a qualsevol de les mestres d’EI a l’entrada o sortida de l’escola.

Us donem les gràcies per la vostra participació per endavant.

Equip Directiu