Investigacions

Els alumnes de la comunitat de mitjans, dues tardes a la setmanes duen a terme les petites investigacions. Aquestes consisteixen a fer una cerca d’informació a partir de preguntes o temes que despertin la seva curiositat.

Aquestes investigacions les duem a terme en petits grups (3-4 alumnes per grup), on ells mateixos trien els temes a investigar. Un cop troben la informació, els alumnes creen un mural o presentació digital, segons el nivell, per duu a terme la presentació a la resta del grup-classe, on ells i elles són els expert en aquest tema.

Quan es realitzen les investigacions, dins del grup classe sempre hi ha dos mestres, d’aquesta manera es pot fer un acompanyament més personalitzat i atendre a tots els grups.