Dansa Ara

El “Dansa Ara” és una activitat de dansa i moviment en què hi participen els alumnes de 2n de Primària de les escoles de la comarca del Garraf.

Després del treball d’aprenentatge d’un repertori de danses realitzat a l’escola, l’alumnat participa a la jornada de en la quals els nens i les nenes són protagonistes d’un espectacle conjunt amb altres centres on hi són convidades les famílies.

A la nostra escola, aquest projecte es treballa de forma transversal des de les àrees de Música i Dansa, Plàstica (on elaboren algun element de vestuari) i Educació Física.

Els principals objectius d’aquest projecte són:

• Potenciar la dansa com un element d’expressió i comunicació
  • Donar a conèixer diferents tipus de músiques factibles de ser dansades.
  • Fomentar la relació entre l’alumnat de diferents centres.
  • Potenciar la coordinació, lateralitat i orientació espaial a través de la dansa.
  • Saber mantenir un comportament adequat en un acte col·lectiu i en un entorn diferent al del centre
  • Gaudir d’una mostra de dansa contemporània per part de la Factoria Mascaró

Watch video!