Música i comunitat

Aquest és un projecte que es duu a terme amb la col•laboració de l’Escola Municipal de Música Montserrat Almirall de Sitges. Els projectes de música i comunitat atenen tant a objectius socials i educatius com artístics. Així, els resultats generats per cada iniciativa responen no únicament a qüestions tècniques instrumentals sinó que tenen una repercussió estretament relacionada amb l’educació en valors, al desenvolupament d’habilitats comunicatives, socials, relacionals així com hàbits d’escolta, de respecte, de treball en equip, entre d’altres.

Des d’aquesta perspectiva hem creat un projecte de poble treballant en xarxa amb altres escoles on cada una treballa amb diversos instruments de vent i percussió i amb les que fem intercanvi de vídeos gravats pels propis alumnes i trobades musicals comunitàries.

Article a L’Eco de Sitges, curs 2018/19

Treball d’aula                                                                                     Trobada comunitària amb altres escoles

Desfilada per carnaval                                                                                    Treball d’aula

Article a L’Eco de Sitges, curs 2019/20