TEATRE 6è

Des de principi de curs, l’alumnat de 6è hem anat preparant una obra de teatre que es representarà al maig a l’Atrium.

Vam començar fent alguns exercicis de respiració i projecció de la veu amb la Saray, una noia que ve de l’ajuntament i és experta en teatre.

Més tard, vam haver de decidir quina obra faríem. Hi havia moltes propostes. 6èA ha escollit ”Amistat i aventures” i 6èB, una adaptació de ”El llibre de la selva”.

Ara ens estem dedicant a assajar la interpretació, la col·locació a l’escenari, la projecció de la veu…

Encara hem de decidir el vestuari, la decoració, la música, etc.

Tenim molt bones expectatives amb aquesta activitat i estem molt il·lusionats i engrescats!!!!