I aquest mes va de Revistes…

Aquest mes de maig s’ha editat la Revista B124 (un suplement de l’Actual en què escoles, escoles-instituts i instituts de Castellar i de Sant Llorenç Savall) elaboren un article al voltant d’una temàtica. L’alumnat de 3r i 4t de l’Emili ha escrit un article sobre l’ART que es pot trobar als entorns de Castellar. Com que els aprenentatges no deixen de ser petites teranyines enllaçades les unes amb les altres, després d’un treball previ i posterior de la visita al CaixaFòrum de Barcelona, es pregunten si l’art també es pot trobar als nostres municipis.

Enhorabona per la feina tant fantàstica que heu realitzat!!!!!!

Si voleu accedir a l'article i tota la revista,
només heu de clicar damunt la imatge.

També hem pogut editar la revista de l’escola “La Veu”, elaborada per tot l’alumnat i enguany, al voltant del Dia Mundial dels Oceans. Tota l’escola i des de diverses vessants, ens hem endinsat en la situació mediambiental dels Oceans i dels efectes que comporta al medi el canvi climàtic.

Per a poder accedir al contingut de la revista
La veu, només cal que cliquis damunt.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *