COMIAT VIRTUAL DE L’ALUMNAT DE 6è

En cursos anteriors, a mitjans del mes de juny, celebràvem la Festa de Final de curs. Era un moment ben especial per a tota la comunitat educativa. Compartíem una vetllada d’un dissabte a la tarda fins ben entrada la nit, fent activitats per a les famílies, especialment pels infants, les activitats d’Eséka, el sopar de fi de festa,…però sobretot, era el moment de poder dir adéu a l’alumnat de 6è i de donar la benvinguda en els infants de 3 anys.

Tot i que la situació no ens permetia poder-ho celebrar tal i com ho havíem fet fins ara, no podíem acabar el curs sense fer un comiat simbòlic per a tots els alumnes de l’Emili i pels de 6è. Durant l’última setmana de curs vàrem organitzar trobades virtuals de cadascun dels cursos. Es plantejaren diferents dinàmiques per poder-nos dir adéu (ballar conjuntament al ritme d’una cançó, dir-nos un desig de cara a l’estiu, ensenyar objectes que ens recorden l’escola de moments viscuts o d’activitats importants per a nosaltres,…); vàrem veure un vídeo de la traca final de curs (que aquest any era sense espectadores ni espectadors); un vídeo de l’alumnat de 6è;…i finalment, compartírem a través del correu electrònic, la Revista La Veu, que incloïa els articles que havia elaborat cada curs per acomiadar-nos del grup de 6è.

Volem compartir amb totes i tots aquests dos vídeos i la Revista que s’endugué l’alumnat en record del seu pas per l’Emili.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *