Enviem un vídeo a l’alumnat per conèixer el professorat tutor i els espais de referència.

Benvinguts i benvingudes a l’Emili!

El dia 10 de setembre vam enviar a tot l’alumnat de l’escola i a les famílies un vídeo on es presentava tot el professat i l’espai de referència de cada grup estable. La nostra intenció era dir a tots els infants, el nostre desig de veure’ns altre cop, il·lusió compartida, també, amb les famílies després d’un llarg període sense venir a l’escola. Posar cara i veu en els futurs mestres de les vostres filles i fills podria ajudar a anticipar el retrobament i començar a enfilar una relació entre alumnat i professorat.

Si en voleu fer un altre tastet, us el compartim perquè el pugueu visualitzar tantes vegades com vulgueu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *