Comencem el segon trimestre a 3r

Share

El dia 8 de gener, tornant de les vacances d’hivern, els alumnes de tota l’escola van gaudir d’estones amb joguines que havien portat el Pare Noel i Els Reis. S’ho van passar d’allò més bé. Comencem el segon trimestre amb energia, bon ambient i a poc a poc. Ens ho vam passar realment genial!!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut