Our Eramus+ guests

Ha sigut tot un plaer haver acollit durant una setmana a les nostres mestres franceses, Hélène i Mariè. Creiem fermament que les experiències d’intercanvi són molt valuoses i enriquidores, ens fan aprendre tant a grans com a petits.
Gràcies al programa d’Erasmus+, alumnes i mestres poden gaudir de sortides a altres escoles d’arreu d’Europa. La nostra escola, per primera vegada, ha estat escola acollidora. I ben segur que no serà l’última!

Thank you for sharing your learnings and time with us. You will always be welcome!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *