Certamen de lectura escolar “Veualta”

Volem felicitar al nostre alumne Erick de cinquè, que la setmana passada va anar a llegir la lectura de “El vuitè nan” en representació de l’Aula d’Acollida de l’escola i ho va fer genial!

“Veualta és el projecte del Grup Enciclopèdia que té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta.
Segons estudis científics, la lectura compartida en veu alta comporta implicacions emocionals, socials i d’adquisicó de coneixements que potencien i consoliden aspectes cognitius claus per a la infantesa, l’adolescència, la joventut i l’edat adulta.
Veualta vol aportar nous coneixements sobre els beneficis de la lectura en veu alta per mitjà d’estudis i publicacions i ofereix recursos i formació per a tots els públics. Per estimular la lectura compartida, Veualta organitza Certamens de lectura per escoles, joves i adults.”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *