Iniciem passes mirant cap a Europa

Aquest curs a l’escola hem iniciat el camí per internacionalitzar la nostra escola de diferents maneres. Ens sembla molt interessant i important obrir-nos al món, compartir experiències, posar en ús la llengua anglesa en situacions reals i motivar als nostres alumnes per conèixer món. Hem obert tres camins diferents:

1) eTwinning: des d’Infantil fins a sisè de Primària, hem començat a participar en projectes prèviament acordats i de diferents temàtiques amb escoles d’altres països d’Europa.

2) Escola Acollidora: docents d’arreu d’Europa tenen les portes obertes per venir a visitar-nos i veure com funciona la nostra estimada escola. Aquest mes de març rebrem a mestres de França.

3) Eramus+: hem sol·licitat el projecte Erasmus+ per poder ser nosaltres qui visitin altres escoles d’arreu Europa. Tan mestres, com alumnes. Qui sap… d’aquí poc, potser ets tu qui viatja a França 😉

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *