Els tallers de sisè

Els alumnes de sisè us presenten els seus tallers dels dijous amb tres grups que fan el següent: experiments al laboratori, robòtica / programació i un altre d’educació plàstica.

Esperem que gaudiu del seu vídeo!

Finalització de la reforma, l’escola comença totalment renovada!

Avui han vingut a l’escola autoritats municipals i els arquitectes per a certificar la finalització del procés de reforma estructural i energètica de l’escola. Ens queda un edifici a l’avantguarda del país, estèticament molt més plaent i d’altra banda més confortable per dins amb l’aïllament tèrmic i reciclatge d’aires. Us convidem a veure el vídeo que ha realitzat l’Ajuntament de Viladecans de la jornada.

CLIQUEU AQUÍ PER ACCEDIR AL DOSSIER DE PREMSA

Jornada Verda 2018

Avui dilluns 18 hem celebrat a la escola la nostra jornada sobre energia, ecologia i reciclatge d’enguany. Com podeu veure al vídeo les propostes han estat d’allò més interessants: coets propulsats per aire, forns solars, carteres reciclades, activitats a l’hort i moltes més! Gaudiu del recull!

Colònies a Can Collell 2018

Aquests darrers dies els alumnes de P5, 2n, 4t i 6è han gaudit del que portaven tant de temps esperant… les colònies! Us presentem un petit vídeo recordatori d’alguns moments viscuts. Moltes de les fotos també les trobareu al nostre canal de Twitter, gaudiu-ne!