Raons per ser de l’AFA!

Per què associar-se a l’AFA?

Sent família sòcia ajudes a tenir una escola de qualitat i participes en el bon funcionament del centre. És una bona manera de col·laborar amb el centre. Tot el què organitza o mou l’AFA és per al benefici dels nens i nenes de l’escola.

La quota és de 50€ anuals per família. Aquests diners serveixen per organitzar les festes de l’escola i es fan aportacions econòmiques per comprar material per millorar el dia a dia dels nostres alumnes.

Quins beneficis tenim?

• Agenda escolar gratuita, ja que l’AFA assumeix el cost pels socis.
  • Possibilitat d’extraescolars.
  • Preus exclusius en els llibres i accés al projecte de reciclatge a partir de tercer.
  • Servei d’acollida, amb preu reduït per a les famílies sòcies.
  • Formació per les famílies i alumnes.
  • Projectes:
    • Reciclatge de llibres
    • Patis de fusta
    • Auxiliar de conversa en llengua anglesa

Per ser família sòcia, cal que pagueu la quota de 50€ per família. A l’ingrés indiqueu de forma clara els cognoms de l’alumne/a i el curs. El número de compte de l’AFA és:

ES63-0081-5339-8100-0131-4134 (Banc Sabadell)

Per facilitar al màxim els tràmits de les famílies, només caldrà que ens ompliu el formulari següent:

En aquest formulari, haureu d’adjuntar el comprovant de pagament.